הסיפורים שאנחנו מספרות לעצמנו, לחברים, לקולגות, ובעיקר לקהל הרחב, הם יותר מאוסף מילים. הם הדרך שלנו ליצור חיבורים, להשפיע, ולהעביר מסר ברור וחד. אבל בעולם שבו כל מותג, אדם וארגון מחפשים את הקול הייחודי שלהם, איך יודעים מהו הסיפור הנכון לספר?
הסדנה מיועדת למעצבות, יזמיות, נשות קריאייטיב וכל מי שרוצה לחדד את יכולת ההבעה וההשפעה שלה. אם אתן עוסקת בעיצוב, יזמות, שיווק, פרסום, חוויית משתמש, או כל תחום אחר שבו נדרשת יכולת להעביר מסר מדויק – הסדנה הזו תפגיש אתכן עם כלים, שיטות, ותובנות שיעזרו לכן להפוך את הסיפור שלכן לכלי עבודה עוצמתי.
במסגרת שני המפגשים, נחקור את אומנות הסיפור, האישי והמקצועי. נתחיל בהרצאות מעוררות השראה, ונעמיק בדיונים פתוחים שיאפשרו לכן לחשוב איך התובנות פוגשות את חיי היומיום שלכן.
אודות המרצה:
הסיפורים שאנחנו מספרות על עצמנו הם סוג של גשר: קו מחבר בין איך שאנחנו רואות את עצמנו מבפנים, לבין איך שהעולם רואה אותנו מבחוץ. זה נכון לגבי כל סיפור – אלה שאנחנו מספרות בגינה, בארוחה משפחתית, בפגישה ראשונה – אבל נכון ביתר שאת לגבי הסיפורים שאנחנו מספרות באופן מקצועי כמעצבות וכנשות קריאייטיב.
כל ארגון, כל מותג וכל אדם הוא עולם שלם ומסובך שמחכה לתרגום. אבל מכל הדרכים שבהן אפשר לתרגם, איך נדע שבחרנו את הנכונה?
סטוריטלינג מותגי הוא כמו תמונה גדולה שאנחנו מציירות במכחול דק. דרושה לא מעט מחשבה כדי לדעת מה להשאיר מחוץ לפריים ומה להכניס פנימה. במפגש הראשון שלנו נפרק יחד את תהליך המחשבה הזה דרך שתי גישות שונות, ובעזרתם של חזאית אחת ומשורר צרפתי אחד.
אנחנו חיות בתקופה מסקרנת בהיסטוריה של מערכות היחסים בין לקוחות וארגונים. ללקוחות יש יותר דרכים לדבר, ולארגונים יש יותר כלים כדי לשמוע. ואם אנחנו עובדות בצד של הארגון – נגיד ביזמות, שיווק, פרסום, עיצוב או חוויית משתמש – יש סיכוי לא רע שהרבה מיום העבודה שלנו מוקדש לניסיון להבין מיהם הלקוחות שלנו, ואיך עובר עליהם היום שלהם.
אבל מה זה אומר, בעצם? האם אנחנו משכללות את היכולת שלנו לראות את הלקוחות שלנו, או את היכולת שלנו לראות להם? האם השתפרנו בלהקשיב, או שהשתפרנו בלהציץ? נפרק את השאלה הזו ביחד, וננסה להתבונן בה דרך קייס-סטאדיז מעולמות כמו זוגיוּת, טכנולוגיה, אמנות, חינוך וריגול.
לינק להתחברות יישלח מיד לאחר ההרשמה
איך זה עובד? פשוט מאוד: אחרי ההרשמה נשלח לכם במייל קוד קופון שיאפשר לכם ליהנות מההטבה.
כי כשזה מגיע לתוכן טוב, אנחנו רוצים שהוא יגיע אליכם בקלות – ולגמרי בחינם.
לרכישה: forma.co.il/magazine
'הפורמה' הוא מיזם ללא מטרות רווח | המפגשים מיועדים למעצבים בעלי ניסיון בתחום | עלות מסובסדת: 80 ש"ח
הוקם בחדוות יצירה ע״י ריקי ברקוביץ & נעמי גלבך